Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter

Anda berada di laman web yang betul..Jangan kemana-mana, sila baca sampai habis website ini.

Fakta!

Budaya makan rakyat Malaysia yang kini berubah berbanding beberapa dekad lalu mungkin turut menjadi punca kepada masalah obes ini. Jika 20 atau 30 tahun lalu kita tidak mempunyai banyak pilihan dalam isu pemakanan, di mana generasi ketika itu lebih banyak memakan nasi bersama lauk-pauk asas seperti ikan, telur, daging dan banyak mengambil ulam-ulaman seperti petai dan jering, generasi kini jauh berbeza pola pemakanan mereka.

Anak-anak muda kini semakin kurang mengenal ulam, sebaliknya lebih memuja makanan segera seperti ayam goreng, piza, burger dan segala macam menu makanan lain dari pelbagai pelosok dunia yang lebih berminyak, lebih garam, lebih manis dan lebih mahal.

Jabatan Kesihatan Malaysia berkata bahawa masalah berat badan berlebihan di negara ini kini semakin serius apabila mencecah 29.4 peratus daripada jumlah rakyat dan obesiti pula sebanyak 15.1 peratus sehingga menjadi ancaman besar kepada kesihatan. Ini bermakna, jika rakyat Malaysia berjumlah 30juta orang (rekod populasi rakyat Malaysia setakat awal 2013) , ini bermakna 4.5juta rakyat Malaysia berada pada tahap obesiti manakala berat badan berlebihan pula adalah seramai 8.5juta orang.

NAK TAK BELAJAR ILMU KURUS SECARA SIHAT DENGAN DIET MAKANAN YANG SIHAT & LAZAT SEPANJANG HAYAT?

Assalamualaikum. Nama saya Kadrie, saya seorang usahawan Online sejak 2009. Rutin kehidupan saya memang mudah, iaitu hanya bekerja di depan Komputer dari rumah je. Saya mula sedar saya mengalami Obesiti sekitar tahun 2012. Sejak itu saya mula mencari pelbagai cara untuk Diet dan membeli pelbagai jenis produk kurus. Saya telah membelanjakan ribuan ringgit untuk tujuan kurus ni tapi tetap tak berjaya.

Setiap awal puasa dan setiap tahun baru mesti azam nak kurus, walau dah tau tak berjaya pun. Sehiggalah tahun 2019. Akhirnya saya jumpa cara diet sihat yang betul dan berat saya turun hampir 20Kg dalam masa 5 bulan.

Saya seorang yang agak kuat makan. Saya faham bagaimana perasaan orang yang kuat makan ni. Selera saya amat kuat, kalau makan nasi tu normal 2 pinggan..kalau lauk sedap hingga 3 pinggan sekali makan (boleh lagi tambah tapi stop takut jugak lebih sangat)

Kalau sehari tak makan nasi memang tak sedap badan dan kalau lambat makan mula menggeletar. Inilah diri saya yang Obes ni.. Namun di sebalik berat yang berlebihan ni, saya mulai rasa tak senang sebab nampak buruk(boroi) , lutut sakit bila naik tangga, nak bangun masa solat rasa berat sekali, nak bersenam jadi malas dan macam-macam lagi. Yang paling saya agak risau adalah kolestrol saya mulai melepasi paras Normal yang mana ia boleh bahayakan kesihatan saya.

ASAL 104 KG_____________KINI 86 KG

Alhamdulillah kini badan saya mulai agak kurus (hampir capai BMI normal).. So saya nak kongsikan dengan anda pula pengalaman saya ni dan juga nak kongsikan 1 Supplement (minuman tambahan) yang membantu kita yang selesaikan bermasalah obesiti ni.

MEMPERKENALKAN

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

BAGAIMANA JUS GELUGOR SLIMELIM INI BOLEH MEMBANTU TURUN BERAT BADAN

Formula untuk turunkan berat badan, menurut ramai pakar nutrisi adalah dengan mengurangkan kalori harian yang masuk ke badan kita (makan & minum) berbanding kalori yang keluar iaitu akibat dari penggunaan tenaga seharian. (Defisit Kalori)

Tubuh badan kita secara normal akan membakar kalori setiap hari semasa kita berjalan, menaiki kenderaan, berlari, mandi, menonton TV, solat mahupon tidur. Contoh Akmal seorang lelaki dewasa yang tidak berapa aktif. Kadar pembakaran kalori sehari dia adalah sekitar 2300 Kalori sehari.

(Anda boleh kira kadar pembakaran kalori seharian anda di sini – calculator.net/calorie-calculator)

Jika Akmal makan & minum sehari melebihi 2300 Kalori , maka berat badan dia akan bertambah sedikit demi sedikit jika rutin makanan hariannya sama.

Begitu juga jika Dia makan & minum kurang dari 2300 Kalori sehari, berat dia akan turun sedikit demi sikit kerana kalori yang diperlukan badannya untuk membekal tenaga tak mencukupi, maka Fungsi Badan secara semulajadi akan membakar lemak sedia ada.

Begitulah proses berlakulah penyusutan berat badan kita akibat terbakarnya lemak-lemak yang terkumpul sekian lama.

Jadi secara mudah faham untuk kurus atau turun berat, kita kena kurangkan makan yang berkalori tinggi & aktif agar badan kita terpaksa membakar lemak yang tersimpan dibadan kita.

Jadi Jus Gelugur Slimelim ini dapat membantu kita mengawal pengambilan kalori berlebihan dalam masa yang sama kita tak berapa lapar akibat pengurangan kalori (kurangkan jumlah makanan).

FUNGSI & KEBAIKAN JUS GELUGOR SLIMELIM

  • Kecutkan Perut (Perut Kenyang Walau Makan Kurang Dari Biasa)
  • Membantu Melawas Pembuangan Najis & Toksik Dalam Badan (Detox)
  • Jika Di Amal Berterusan Ia Dapat Bantu Kurangkan Selera/Nafsu Nak Makan
  • Tingkatkan Metabolisma Badan (Bantu Bakar Lemak Lebih Cepat)
  • Memberi Tenaga Dan Tahan Lapar Ketika Berpuasa

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

RAMUAN SEMULAJADI JUS GELUGOR SLIMELIM

Ekstrak Epal

KHASIAT BUAH EPAL HIJAU

  • Kaya Dengan Sumber Mineral Dan Vitamin
  • Baik untuk Pencernaan
  • Makanan Tinggi Serat
  • Menurunkan Kolesterol jahat
  • mencegah kerosakkan gigi
  • Mengandungi antioksida yang tinggi
  • Menyeimbangkan hormon estrogen wanita

KHASIAT BUAH ASAM GELUGOR

  • menurunkan berat badan berlebihan
  • menurunkan selera makan
  • menurunkan darah tinggi
  • merawat kencing manis
  • pucuknya boleh bertindak sebagai antioksidan dan awet muda
Asam Gelugor
Acai Beri

KHASIAT BUAH ACAI BERI

  • Meningkatkan Daya Tahan Tubuh dan Kekebalan
  • Antioksidan
  • Anti Kanser
  • Menjaga KesIhatan Jantung
  • Memberikan Energy bagi Tubuh
  • Menurunkan Kolesterol
  • Menjaga Berat Badan
  • Baik untuk Kesehatan Kulit

Cara GUNA JUS GELUGOR SLIMELIM

  • Cara pengambilan 15ml pagi dan malam bancuh dengan 150ml air atau tanpa bancuh
  • Ambil ketika perut kosong sebaiknya 15 atau 30minit sebelum makan
  • 15ml = 2 tutup botol (line garis teratas)/3 sudu Besar
  • Simpan Jus Yang dah dibuka didalam Peti ais

FEEDBACK PENGGUNA JUS GELUGOR SLIMELIM

Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

TEMPAH SEKARANG!

PROMOSI...PROMOSI...PROMOSI...

OKAY.. BERAPA HARGA?

Saya nak order bagaimana? Mudah..

hanya klik Butang "TEMPAH SEKARANG" di bawah ini

Ok lah!! Saya Berminatlah Nak Dapatkannya..

Berapakah Harga Produk yang hebat ini??

1 SET (3 BOTOL)

HARGA PROMOSI !!!
Cepat dapatkan sebelum harga promosi Tamat

RM150.00 Sahaja

1 BOTOL 250ml X3
Jika Anda Tidak Berasa Yakin Dengan Produk ini…
Anda Boleh Test Dulu Produk Ini.

SET PERCUBAAN

Harga Asal dikotak RM69 ..
Sekarang OFFER

RM60.00 Sahaja
(PERCUMA Pos)

1 BOTOL 250ml

JUS GELUGOR SLIMELIM !!!

Cepat Dapatkan Jangan tunggu sampai harga naik !!!
Ok saya setuju dengan harga ini !! Bagaimana Saya Nak Dapatkan JUS GELUGOR SLIMELIM ini??

2 Kaedah Bayaran (Maybank/Paypal)

Ok Hanya klik BUTTON “TEMPAH SEKARANG” di bawah nie Sekarang…

FREE GIFT JIKA ANDA BELI HARI INI

  • Video panduan kurus
Saya kongsikan pengalaman saya buang 8kg dalam bulan pertama tanpa diet yang melampau
  • group Support/coaching
Saya akan bantu coaching anda, agar anda dapat kuruskan badan dengan cara yang betul, sihat dan selamat
  • menu makanan/meal
Saya akan kongsikan contoh – contoh meal / menu yang membantu saya turunkan berat dengan cepat
Untuk Delivery Service

Hari ini juga dapat

Penghantaran secara byhand (COD) untuk seluruh kawasan kuala lumpur, Putrajaya, Cyberjaya dan Selangor

JUJUR & AMANAH KEUTAMAAN KAMI DALAM BERNIAGA

Sebarang Soalan Anda Boleh hantar kepada saya, InsyaAllah saya akan balas segera.

EJEN JUJUR DI PERLUKAN!!!

Hubungi Admin Sekarang!